söndag 18 maj 2014

Reservation not possible

Nä, det går inte. Jag blir tokig på bahn.de just nu, av nån anledning vägrar den ge mig platsbiljetter på tåget från Hamburg till Flensburg, först verkar det som om det går bra men vid checkout så går det helt plötsligt inte att reservera plats. Vi har nu en platsreservation från Berlin till Hamburg men jag vill väldigt gärna ha det till Flensburg. Sedan är det ju buss och lokaltåg i Danmark och där är det inget problem, det är dessutom väldigt korta sträckor så stå är egentligen inget problem det heller. Killarna på raildude stöter på samma problem och har ingen förklaring, de tyckte jag skulle försöka igen om några dagar så jag får väl göra det då. Det vore en smärre katastrof att efter 2 veckor behöva berätta för barnen att vi kommer fram för sent för att hinna gå på Legoland så därför vill jag väldigt gärna boka just denna sträcka.

Jag får väl återkomma i frågan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar